Množství informací

Lidé neradi utrácejí peníze za reklamu. Na druhou stranu si uvědomují, že se bez toho zkrátka neobejdou. Je ovšem logické, že se snaží, aby neutráceli více než je nutné. Často mají podivnou potřebu, že svůj zaplacený reklamní prostor zahltí přemírou informací, které vůbec nikoho nezajímají. Pokud si zaplatíte banner u dálnice, věřte, že postačí především vhodná grafika, z níž je patrné, čím se firma zabývá, název firmy, webové stránky a telefonní kontakt. Totéž se týká i inzerce a to jak v novinách tak i na internetu.

Zapamatuje si je každý

Pokud reklamní prostor zahltíte množstvím informací, efekt bude právě opačný. Nikdo to nebude číst. Důležité jsou skutečně webovky a telefonní číslo. Je dobré, když se rozhodnete pro takzvaná zlatá čísla, to znamená pro takové, která si zapamatuje skutečně opravdu každý.